sobota, 25 maja 2013

Rusza głosowanie!

24 maja w USA rozpoczęło się głosowanie nad najlepszymi piosenkami 2 i 3 sezonu serialu "Fineasz i Ferb", które zostaną zaprezentowane 28 czerwca w specjalnym odcinku "Fineasza i Ferba muzyczno-klipowe odliczanie prowadzone przez Kelly Osbourne". Głosowanie ma nieco inny charakter niż to z piosenkami z 1 sezonu serialu, gdyż rywalizuje między sobą 8 par piosenek. Co tydzień z każdej pary piosenek będzie wybierana ta, która otrzymała najwięcej głosów od fanów serialu. W ostatecznym rozrachunku pozostaną tylko dwa rywalizujące ze sobą utwory. Głosowanie zakończy się 17 czerwca, więc głosujcie, gdyż czasu zostało coraz mniej. Oto lista par piosenek, na które można głosować:
1. "Wróć do nas Pepe" i "Ten dziobak już mną nie steruje"
2. "Dzień w spa" i "A-G-L-E-T"
3. "Lato to wrażeń moc" i "Bez celu swej podróży"
4.  "Lato (od czego by tu zacząć?)" i "Postawcie ocenę mi"
5.  "Carpe Diem" i "Znalazłem kumpla, że hej"
6.  "Paryż, miłość i my" i "Bardzo mi brak"
7.  "Czad imprezka!" i "To ja"
8.  "Pepe, ja chcę być tu z tobą" i "Niech ten lot wiecznie trwa"

Nie wiem, jak wy, ale ja jestem nieco rozczarowany, gdyż uważam że w serialu było wiele lepszych piosenek, które niestety nie zostały uwzględnione w głosowaniu. Niemniej jednak mam trzy ulubione piosenki:







21 komentarzy:

  1. Dzięki wielkie za news, głosy już oddałem :).

    OdpowiedzUsuń
  2. A na jakiej stronie można głosować na te piosenki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieważne, dowiedziałam się już że na stronie Disneya, ale mam pewien problem. Kiedy wchodzę na stronę Disney.com automatycznie przekierowuje mnie na polską stronę Disney.pl. Jak temu zaradzić?

      Usuń
    2. Jak jesteś na stronie disney.pl, to na samym dole kliknij Disney Online International, dalej sobie poradzisz.

      Usuń
    3. Dzięki :)

      Usuń
  3. Marek, mam dość ważne pytanie. Czy ten odcinek będzie tłumaczony na polski po prostu z odcinka w USA, czy polski zespół Disney zrobi własne głosowanie? Pewnie jeszcze za wcześnie pytać z racji, iż emisje odcinków w USA wybiegają na przód, ale zaryzykuję :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to najważniejsze utwory są uwzględnione, choć rzeczywiście kilka dałoby się zastąpić lepszymi. A tu bezpośredni link do głosowania:

    http://video.disney.com/watch/disneychannel-music-video-come-home-perry-4db1f93b336848a6bed67758?playlist=4da30ae36f60517cb74c102c

    Moim faworytem jest oczywiście "City of Love", choć jestem przekonany, że "Lato to wrażeń moc" zostanie zwycięskim utworem, bo ta piosenka w zasadzie jest podsumowaniem całego serialu, a już na pewno sezonu 2.

    Moje typy:

    1. "Ten dziobak już mną nie steruje"
    2. "A-G-L-E-T"
    3. "Lato to wrażeń moc"
    4. "Postawcie ocenę mi"
    5. "Carpe Diem"
    6. "Paryż, miłość i my"
    7. "Czad imprezka!"
    8. "Pepe, ja chcę być tu z tobą"

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za "Everything's Better With Perry". Ma zdecydowanie najlepsze wykonanie ze wszystkich. Ubolewam natomiast nad tym, że nie ma "Takin' Care of Things" :( Pozostali moi faworyci, na których oddałam głosy to:

    - There's a Platypus Controlling Me
    - Brand New Best Friend
    - Candace Party

    OdpowiedzUsuń
  6. Znamy pary cwiercfinalow!

    Tuh

    OdpowiedzUsuń
  7. https://www.google.pl/search?q=disney.com+cliptastic+countdown+2&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a

    Wchodzimy tutaj, wybieramy link, w którym jest "matchup1" i głosujemy w ćwierćfinałach.

    Niestety, mnie się to coraz mniej podoba, bo zanosi się na półfinały z udziałem trzech, przeciętnych, piosenek z "Podróży w drugim wymiarze" tylko dlatego, że są z pełnometrażówki. A naprawdę świetne utwory przegrywają. Taki los spotkał "Carpe Diem", a teraz także i "Lato to wrażeń moc" i "Paryż..."

    Nie wiem, co mysleć... nie wiedziałem, że Fani FiF na całym świecie mają takie płytkie horyzonty, żeby wybierać tylko piosenki z Filmu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Summer Belongs to You oraz City of Love przegrywa. No nieee, tak być nie może ;( ;(.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak mozecie, to wchodzcie z roznych komputerow, z telefonow, tabletow itp. 2 dni temu city mialo 31%, a teraz ma 42.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tak robię :D a jeszcze tylko upewnić się chcę: jeżeli głosowanie ruszyło w piątek to skończy się w czwartek?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie tak. Potem glosowanie na pofinaly. CoL ma juz 43.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jednak nie skończyło się ani w piątek ani w czwartek. Dzisiaj zaglądam i jest już półfinał. Dobrze, że przynajmniej SBTY się dostało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety w cieniu kontrowersji. Na ang wiki w artykule o tym odcinku jest info. Obrazki byly przestawione i SBTY wygralo 54-46, a co ciekawe, przez wiekszosc glosowania to SWDWB mialo wlasnie 54. Tego nie da sie nadrobic w 1 dzien. Jak dla mnie to bylo tak, ze ci, ktorzy klikali na obrazek SBTY, glosowali na SWDWB i na odwrot. Pomylka polega na przestawieniu obrazkow, a rzekomy przekret na puszczeniu do polfinalu SBTY. Ludzie klikali na obrazki, wiec zapewne 54 procent wolalo SWDWB.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety w cieniu kontrowersji. Na ang wiki w artykule o tym odcinku jest info. Obrazki byly przestawione i SBTY wygralo 54-46, a co ciekawe, przez wiekszosc glosowania to SWDWB mialo wlasnie 54. Tego nie da sie nadrobic w 1 dzien. Jak dla mnie to bylo tak, ze ci, ktorzy klikali na obrazek SBTY, glosowali na SWDWB i na odwrot. Pomylka polega na przestawieniu obrazkow, a rzekomy przekret na puszczeniu do polfinalu SBTY. Ludzie klikali na obrazki, wiec zapewne 54 procent wolalo SWDWB.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamy Finał, nie wiem do kiedy potrwa. Głosujcie na Summer Belongs To You :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie trzeba glosowac, na pewno wygra :d. Oby tylko city of love zalapalo sie do tego odcinka. W koncu bylo w cwiercfinale.

    OdpowiedzUsuń
  17. Do autora bloga:

    Dlaczego ostatnio rzadziej piszesz newsy? Przecież tyle sie dzieje, ostatnio pojawiły się 2 nowe odcinki w USA, a teraz przeczytałem informację, że urodzinowy odcinek Izabeli zawita do Stanów już 12-go lipca!

    W Polsce za to pojawił się już "Kinderlumper" i "Moja bryka"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale ostatnio jestem ciągle zbyt zmęczony, by cokolwiek napisać, a wolę pisać rzadziej a naprawdę wielkie newsy niż zapełniać to miejsce niepotrzebnie i na siłę. Jutro postaram się napisać nowy wpis, obiecuję ;)

      Usuń

INFORMACJA NA TEMAT KOMENTARZY
Pole komentarzy wyświetla się jedynie w celach archiwalnych. Uczestnicy bloga nadal mają to okienko aktywne, ale wpisy i tak są kierowane do moderacji, którą nikt się nie zajmuje. Jest to jedyne sensowne ustawienie, pozwalające zachować dotychczasowe komentarze. Zgodnie z powyższym proszę NIE próbować dodawać nowych.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.